Шість із десяти ритейлерів збільшують витрати на технології через пандемію — дослідження

Щe oдин виклик — цe відсутність тoвaру нa склaді. Як ствeрджують 41% пoкупців, сaмe цe oснoвнa причинa, чoму вoни пoкинули мaгaзин бeз пoкупки. Інші вaжливі причини: дoвгі чeрги нa кaсax (32%) і нeмoжливість знaйти пoтрібні тoвaри (31%). Oбидвa пoкaзники знaчнo вирoсли пoрівнянo з минулим рoкoм.  

Збільшeння oбсягу зaмoвлeнь із мoбільниx пристрoїв

Чeрeз стрімкe зрoстaння прoдaжів чeрeз мoбільні пристрoї тa смaрт-кaси, спричинeнe пaндeмією, кeрівники рoздрібнoї тoргівлі і співробітники магазинів відчули нагальну потребу у зручних та ефективних системах торгівлі. Замовлення зі смартфонів і планшетів демонструють неймовірне зростання. У часи пандемії ґаджети допомагають підтримувати соціальну дистанцію і дотримуватися місцевих правил. 72% покупців здійснювали покупки путем мобільні пристрої, 82% з них найімовірніше будуть це робити і надалі.

Основними мобільними покупцями стали представники покоління міленіалів (88%) та покоління Х (79%), однак майже одна вторая покупців покоління бумерів (47%) використовували його теж, і 74% відзначили, що планують продовжувати свій досвід у майбутньому. 64% покупців вважають, що кількість магазинів, які дозволяють здійснювати покупки з мобільного, має збільшуватися. Цю думку також поділяють керівництво (90%) та співробітники магазинів (83%), погоджуючись, що покупки з мобільних пристроїв допоможуть виконати очікування клієнтів.  

Смарт-каси покращують якість обслуговування

Майже жена (47%) покупців, які взяли судьба в опитуванні, користувалися касами самообслуговування упродовж останніх шести місяців. Більше шести з десяти (63%) покупців згодні з тим, що системи самообслуговування покращили їхній клієнтський досвід. Хоча найвищий рівень схвалень, 73%, спостерігається серед покоління міленіалів, однак і представники покоління Х (66%) та покоління бумерів (50%) відчули підвищення якості обслуговування после минулий рік завдяки запровадженню систем самообслуговування. З цим погоджується 86% керівників і 71% співробітників магазинів. Дев’ять із десяти керівників і більше семи з десяти співробітників упевнені, що системи самообслуговування звільняють співробітників в целях виконання більш важливих завдань та дозволяють краще обслуговувати клієнтів, одночасно сприяють дотриманню правил і протоколів з охорони привет’я та безпеки.

Безпека стала частиною клієнтського досвіду у магазинах

Дотримання заходів безпеки підвищує впевненість покупців і співробітників. Сьогодні існує певна недовіра поміж керівниками магазинів, покупцями та співробітниками у питаннях, що стосуються охорони привет’я та безпеки.

І хоча, сверху думку 90% керівників, покупці та співробітники вірять в тетунька, що здоров’я та безпека є в целях керівництва пріоритетом, насправді тільки 65% покупців та 77% співробітників поділяють цю думку. Майже дві третини (67%) покупців стурбовані якістю санітарної обробки поверхонь разве незахищеністю соціальних контактів в магазинах. А 59% покупців надають перевагу магазинам із можливістю безконтактної оплати. Сім із десяти співробітників вважають, що додатки на соціального дистанціювання/відстеження контактів дозволили б їм підвищити якість обслуговування клієнтів.

«Наше дослідження показало, що в цьому році задоволеність покупців в магазинах та в Інтернеті значно знизилось спустя відсутність товарів бери складах, вузького асортименту товарів, його вартості, термінів доставки, а також из-за повернення товарів», — розповів старший віце-руководитель і директор з маркетингу Zebra Technologies Джефф Шмітц. 

Ключові результати опитанних ровно по регіонах

Азійсько-Тихоокеанський регіон

▶️ Сім із десяти (70%) покупців замовляють товари із прямою доставкою, а безграмотный забирають замовлення у магазині.

▶️ 65% покупців віддають перевагу магазинам із можливістю безконтактної оплати.

Європа і Близький Схід

▶️ Більше восьми з десяти (83%) керівників стверджують, що пандемія прискорила реалізацію планів щодо впровадження мобільних пристроїв та рішень. І це найвищий показник серед всіх регіонів.

▶️ Приблизно три чверті (76%) покупців віддають перевагу покупкам онлайн у мережах, які мають магазини із фізичною адресою. 

Південна Соединенные Штаты Америки

▶️ 87 % покупців погоджуються з тим, що використання технологій дозволяє роздрібним продавцям здійснювати безпечне та комфортне обслуговування. І це найвищий показник серед інших регіонів.  

▶️ Майже 90% покупців мають досвід здійснення покупок путем мобільні пристрої та планують продовжувати купувати онлайн у майбутньому.

Північна Америса

▶️ Приблизно 72% співробітників магазинів вважають вслед краще мати поставлені завдання, ніж  читати звіти, які покликані допомагати в організації їхньої рутини. 

▶️ Більш ніж три чверті (77%) керівників повідомили, що відчували сильну потребу вдосконалити процес виконання замовлень та підвищити ефективність, щоб можна було запропонувати різні варіанти доставки і терміни виконання замовлень.

Нагадаємо, що у світі инициативно розвивається новий размер продажів товарів і послуг — стрімінг, VR і AR, які ще по пандемії підкорили китайський ринок.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.