Процедура фарбування глушника

З oднoгo бoку, глушники фaрбують нa зaвoдax-вирoбникax aвтoмoбілів, прoтe цe фaрбувaння здeбільшoгo чтобы нaдaння глушникoві прeзeнтaбeльнoгo вигляду дo мoмeнту прoдaжу aвтo, ніж в (видах зaxисту дeтaлі. Більшe тoгo, щe нa зaвoді під чaс звaрювaльниx рoбіт тa сaмoгo прoцeсу встaнoвлeння глушникa нa aвтoмoбіль, йoгo пoвeрxня зaзнaє дрібниx пoдряпин тa нeзнaчниx пошкоджень, та й у процесі роботи двигуна захисне покриття глушника дуже швидко обгоряє. Крім того, внутрішню частину глушника ніхто приставки не- фарбує, тож вона зовсім незахищена від дії високих температур та корозії. Чи є сенс взагалі у такому випадку у фарбуванні глушника?

З іншого боку, кожен автомобіліст знає, що у процесі експлуатації автомобіля возьми глушник впливають перепади температури та вологості, під часик роботи авто утворюється конденсат й у самому глушнику. По сию пору це зумовлює утворення корозії та швидке старіння металу. Ще й українські дороги – сльози і біль кожного автомобіліста. Бруд, солі та реагенти, які використовують к танення снігу та льоду сверху наших дорогах взимку, дрібні камінці та сміття, які потрапляють получи и распишись розжарену металеву поверхню глушника під период руху авто, пришвидшують виведення його з ладу і потребу заміни. Проте якщо целое-таки правильно пофарбувати глушник автомобіля, в таком случае можна його получи деякий час уберегти від дії цих факторів та продовжити термін експлуатації. Фарба захистить глушник від іржі, а відтак і корозії, та попередить пришвидшене старіння металу внаслідок дії високих температур.

Проте безграмотный будь-яку фарбу можна використати пользу кого того, щоб пофарбувати глушник. Перш вслед все вона має бути стійкою перед високих температур. І саме такою є термостійка силіконова Śnieżka Пруток, яка здатна витримувати впредь до 500ºC завдяки тому, що її виготовляють в основі спеціальних компонентів, стійких прежде підвищеної температури. Після нанесення получи и распишись металеві елементи під дією підвищеної температури фарба твердіє, таким чином досягаючи вищих параметрів міцності. Śnieżka Пруток має відмінну адгезією давно основи та малою витратою (после 15 м²/л при одношаровому нанесенні залежно від основи), а також швидко сохне. Завдяки тому, що фарба – силіконова, вона безвыгодный потребує попереднього ґрунтування, достатньо лише принести її у один чи двушничек шари.

Сам процес фарбування Śnieżka Пруток не потребує якихось додаткових знань чи умінь. Перш следовать все глушник потрібно очистити механічним способом ради допомогою металевої щітки від іржі та хреново прилеглих до основи покриттів старих фарб. Оскільки поверхня глушника, призначена во (избежание фарбування, має бути чистою, сухою, очищеною від пилу, жиру й інших забруднень, так обов’язково після видалення іржі та залишків попереднього фарбування очищуємо, знепилюємо та знежирюємо поверхню. Саму Śnieżka Пруток потрібно ретельно перемішувати і на пороге фарбуванням, і в процесі нанесення. Приставки не- варто наносити її возьми металеву поверхню по (по грибы) температури вище від +30ºC. Фарбу в підготовлену поверхню глушника наносимо тонким даром за допомогою пензля, але можна скористатися й методом розпилення чи занурення. Залишаємо нанесений спидбол фарби сохнути бери одну годину, і, якщо следовать цей час вона висохла, наносимо другий мир Śnieżka Серебрянка. Повної механічної стійкості фарбоване покриття набуває після затвердіння під впливом високої температури: знадобиться мінімум 1 година возле температурі +160ºC. Ця мероприятие обов’язкова, оскільки сообразно-іншому покриття малограмотный затвердіє і його ну точно можна буде ушкодити інструментами під часочек ремонту чи монтажу. Тепер глушник максимально захищений і довго слугуватиме навіть держи наших дорогах.

 

 

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.