Ірина Пономаренко, Roshen: принцип компанії — допомагати потрібно свідомо

b4ebe5d5f997292cecfc20984a23b90d

Xoчa рaнішe eфeктивнa пoлітикa щoдo КСВ зaзвичaй впливaлa нa пeвну мaрку чи кoмпaнію, нинішня ситуaція нe сxoжa нa всe, щo ми бaчили. Чіткa тa пoслідoвнa рeaлізaція КСВ стaлa нaріжним кaмeнeм ідeнтичнoсті бaгaтьox брeндів.

Кoрпoрaтивнa сoціaльнa відпoвідaльність в умoвax спaлaxу COVID-19 стaлa пoкaзникoм тoгo, нaскільки бізнeс дoбрe тa швидкo здaтний рeaгувaти нa трeнди у рeжимі рeaльнoгo чaсу. Зaрaз як нікoли КСВ є пoкaзникoм тoгo, як кoмпaнія взaємoдіє із зaцікaвлeними стoрoнaми тa грoмaдaми як нa місцeвoму, тaк і нa глoбaльнoму рівні.

Кoндитeрськa кoрпoрaція Roshen, у якoї сфoрмoвaнa чіткa пoлітикa сoціaльнoї відпoвідaльнoсті, прoдeмoнструвaлa швидку тa ефективну адаптацію соціальної та благодійної роботи в умовах пандемії. Проєкти КСВ компанії показують її співпереживання ситуації, надають значущу допомогу та мають довготривалий вплив. Це дає величезний потенціал поєднати ділові та соціальні цілі у  симбіотичні відносини.

Ірина Пономаренко, принципал з розвитку соціальних проєктів корпорації Roshen, розповіла ради реалізацію корпоративної соціальної відповідальності в умовах глобальної кризи.

Як пандемія змінила програми корпоративної соціальної відповідальності та КСВ-стратегію компанії? Що вплинуло сверху ці зміни?

Корпорація Roshen ухвалила рішення бути корисною шелковичное) дерево і зараз. Ми переконані, що під дни кризових ситуацій у питаннях благодійності потрібно мати холодну голову та чіткий проект. За будь-яких умов соціальні проєкти мають реалізуватися з урахуванням закону адекватності. Следовать епідемії COVID-19 у пріоритеті підтримка вразливих груп населення, допомога закладам охорони здравствуй\’я і турбота про привет\’я співробітників.

Ми малограмотный зупинили наші програми. Як і планували, цього року закінчимо капітальний содержание відділення онкогематології та відкриємо відділення аутологічної трансплантації кісткового мозку в Національному інституті раку. Загальний смета цього проєкту понад  50 млн грн. У червні ми планово надавали допомогу нашим підопічним із дитячо-юнацького ФК «Карпати». Продовжуємо проєктні роботи у черкаському зоопарку Roshen.

Roshen спрямував возьми боротьбу з пандемією 144 млн грн, з яких трохи більше 26 млн грн становлять витрати для забезпечення захисту співробітників.

Звісно, ми всі сподівалися якнайшвидше повернутися предварительно попереднього життя. Проте довелося переглянути стратегію корпоративної соціальної відповідальності, врахувавши зміни, спричинені тривалим карантином вследствие COVID-19. Roshen тимчасово перейшов від системних і довгострокових проєктів вплоть до оперативної підтримки. Тобто ми приставки не- відмовилися від своїх проєктів, а переглянули  принципи благодійної роботи та почали надавати адресну допомогу.

Скільки корпорація витратила коштів сверху боротьбу з пандемією?

Загалом це 144 млн грн, з них трохи більше 26 млн грн становлять витрати в забезпечення захисту співробітників і дистриб\’юторів та виплати співробітникам.

Як формуються запити для допомогу? Кому і чим допомагали насамперед?

Ситуація березня 2020 року дуже схожа з тим, що було у 2013-2014 роках. Тоді, як і разом, представники бізнесу і без усилий небайдужі узялися допомагати, але никак не було чітко сформованої потреби, до настоящего времени відбувалося хаотично. Тысячекратно щось закуповувалося в надлишку, коль іншого не вистачало.

Ми, як і багато інших, знали, що бракує апаратів ШВЛ, или кинулися їх купувати. Та лише згодом зрозуміли, що якісне обладнання швидко придбати неможливо, термін постачання — від 15 вплоть до 18 тижнів. А щоб зрозуміти, який саме апарат необхідно придбати, необходимо знати технічні можливості конкретного медзакладу, а саме чи є государственное устройство подання кисню та стисненого повітря.

Корпорація Roshen ухвалила рішення бути корисною (тутовое і зараз. Паралельно передавали засоби індивідуального  захисту  чтобы медиків, препарати интересах важкохворих і формували благодійні набори исполнение) літніх людей

Та одними лише апаратами ШВЛ потреби невыгодный обмежуються. Після консультацій із представником МОЗ, який відповідає вслед формування потреби та координацію з благодійниками, ми почали закуповувати саме тетушка, що було вкрай необхідним во (избежание роботи лікарень в умовах пандемії — індивідуальний захист чтобы медпрацівників.

Коли руководитель Зеленський розподілив відповідальність між представниками великого бізнесу по (по грибы) допомогу конкретним регіонам, кондитерську корпорацію у перелік благодійників приставки не- внесли. Але Roshen протягом багатьох років реалізує благодійні проєкти з охорони здравствуй\’я, тому за критичної ситуації невыгодный міг залишатися осторонь. Ми самостійно визначили регіони та лікарні, яким допомагатимемо. Ними стали регіони нашої присутності та міста, в яких був спалах коронавірусу: 8 областей та 35 лікарень. Ми постійно вивчали потреби медзакладів та забезпечували їх усім необхідним для того боротьби з COVID-19. У лікарні благодійну допомогу доставляли дистриб\’ютори компанії.

Корпорація виділила майже 3 млн грн сверху закупівлю медикаментів. Яких саме і к кого?

Для більшості наших «підопічних» лікарень ми закуповували препарати, які застосовували во (избежание лікування тяжкохворих для COVID-19. Ці ліки досить дороговартісні, сиречь ми вирішили фінансувати їхню закупівлю. Зважаючи получи и распишись потреби медиків та рекомендації МОЗ, ми сформували перелік з 10-12 препаратів, серед яких блокатори протонної помпи, пропофол, азитроміцин, моксифлоксацин, атракуріум, норадреналін та інфулган.  

Ви говорили ради адресну допомогу. Оборона що саме йдеться?

COVID-19 особливо небезпечний ради літніх людей. Початково вони безграмотный були цільовою аудиторією соціальних проєктів Roshen, однак під минута пандемії ми зосередилися і сверху допомозі літнім людям, намагаючись мінімізувати їхній вихід вслед межі житла. Артельно із БФ «Життєлюб» розпочали проєкт «Життєлюб. Бізнес піклується» із доставки продуктів від соціально відповідального бізнесу самотнім людям віком 60+. У червні ми доставили у регіони та передали 20 тисяч продуктових наборів исполнение) літніх людей. Це і є в певному розумінні адресна допомога.

Наша співпраця з «Життєлюбом» розпочалася ще получи початку карантину, если Roshen профінансував закупівлю 25 тисяч продуктових наборів во (избежание літніх людей у межах проєкту «Підвішений набір».

Чи триватиме допомога медзакладам і населенню під часы пандемії?

Зараз дуже важливо діяти усім миром. Допомагати лікарям виконувати свій обов\’язок з меншим ризиком ради здоров\’я, підтримувати людей для самоізоляції. Roshen  стежить по (по грибы) ситуацією в регіонах, мол працюють підприємства компанії, щоб ради потреби ініціювати додаткові програми гуманітарної допомоги.

Ми вирішили вслед за можливості перейти в онлайн, відмовитися від масових заходів, відтермінувати розважальні події і переметнуться до адресної допомоги, підтримки вразливих груп населення. 

Вслед нинішніх умов КСВ, объединение суті, стає стратегією компанії. Хоча бізнес змушений адаптуватися по нових економічних умов интересах довготривалого виживання, короткострокові виклики він може вирішити завдяки посиленню КСВ.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.